Skellefteåkillen - tredje gången gillt

Jag träffade och hade sex med en kille från Skellefteå. Jättetrevlig och charmig. Smälte av både hans dialekt och hans ögon. Om man jämför en som bor i en storstad, tex Sthlm eller Uppsala, och en norrlänning i sängen så tycker i alla fall jag att det är skillnad. En från storstaden har en benägenhet att prata under tiden. Säga lite dirtytalk och så vidare. Han kör även hårt men också experimenterande. Nya ställningar som man aldrig ens tänkt på. Medan en norrlänning är mera försiktigt, gör det han ska utan att stressa. Det är mera förspel till exempel. Det här är ju bara hur jag upplever det. Ni kan ju ha en annan bild. Jag och Skellefteåkillen gjorde det först en gång. Sedan strulade vi och sedan somnade jag en stund. Efter några minuter gjorde vi det igen, ännu bättre den här gången. Han visste precis hur han skulle göra därnere, och var en av de få killar som vet vad klitoris är för någonting! Häromdagen råkade jag ut för en som inte hört talas om det! Efter andra gången sov vi några timmar. På morgonen gjorde vi det igen... Tredje gången gillt. Men att det var så bra kan ju också bero på att vi båda var spiknyktra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Norrlänningar har väll helt enkelt inte den där .. jag ska vara så jävla ball prestations ångesten..

2009-01-02 @ 19:20:19
Postat av: Kvinnan i fråga

Jo, så kan det nog vara. Vilken tur att det faktiskt finns killar som inte känner den pressen då! För det kan gå väldigt fel och bli väldigt konstigt när storstadspojkarna känner att de måste prestera till 100. Det var tex en gång som en kille blev riktigt ledsen och kände sig antagligen väldigt dum när jag inte kom under sexet, han som verkade satsa allt han kunde, men tydligen inte tillräckligt.

2009-01-02 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0