Dragningskraft??

Detta är en ytterst udda och konstig sak..
som kanske inte helt hör in på denna sexfixerade plats :P

Det finns iallafall en kille, som är vad kan man säga bekant (ex strul)
som jag känner genom en kompis..
det roliga med denna man, kille eller vad man ska kalla honom är att varje gång jag träffat honom, vilket kan max vara 4-5 gånger under tex fester eller krog besök... så har jag alltid haft mens...

alla bara jaa.. jaaa..jaaa.. inget speciellt..

men varje gång jag träffat honom så har det varit  precis i slutet av perioden, då man kan ha sex, men man vill gärna inte pga att man fortfarande känner sig allmänt skabbig. eller jag är en sådan som känner de.

men hur ofta händer det.. att jag varje gång under den 1 års tid som ja känt snubben har haft mens..
är det någon sorts gud som ger mig mens bara för att den känner av att jag är snart på väg att träffa människan..
haha.... konstigt konstigt.
men ganska så kul ändå..

vad gör man??:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0