Vare bara det?

okej, såhär var det. var ett tag sen nu.. det var efter en hård natts festande som slutade hos mig med en kille jag inte direkt pratat alls med förr, han blev kvar när de andra drog jag minns inte varför eller hur de kom sig så,. men så blev det. vi började snacka, och vi prata o vi prata länge, och de höll sig på den nivån, och jag började fundera lite smått på varför han blev kvar, vad ville han egentligen? (eftersom att jag inte varirt speciellt fin under kvällen så att säga) men vi fortsatte prata och till slut kommer den där ultimata kyssen, som man bara väntat på. Men, det sker inte mycket mer än att vi hånglar lite och inga händer på olämpliga ställen. och jag som inte var så jätte nykter blir lite frustrerad.. men ja till slut efter lite mer snack o kyssar och väldigt fin stämning, börjar det tända till. och kläderna rycker så gott som.. ehum, och hej, vad jag blev paff. de finns faktiskt guys with small stuff. som dessutom inte fungerar som dem ska pga av alkhol. vanligt problem? typ ja, vad gör man, jo man jobbar upp den, och funderar på hur det ska gå. efter ett bra tags upptriggning och förväntan. så slutar allt i ett halvdant försök till sex.. men men. life goes on. vi avsluta vårat samtal sov ett tag och sen var det tack o hej. men trevligt var det förvisso ;P en erfarenhet rikare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0