Stirraren

Härom dagen satt jag på tåget på väg hem som vanligt.
En kille satt i rutan mitt emot gången och stirrade på mig.
Det var lite lite stirrande och han tyckte uppenbarligen inte att det var något att skämas över heller. Han hade helt klart fastnat med blicken på mig.
Varje gång jag tittade tillbaka lite försynt så mötte han min blick och fortsatte stirra. Om jag nu var snygg enligt honom så kanske han borde le lite lätt eller något. Visa att han faktiskt inte stirrade för att jag hade något i mungipan, näsan eller annat.

När han efter ett bra tag inte gav upp så satte jag demonstrativt upp min veckotidning högt upp framför mitt ansikte och läste tills han gick av...
ibland vet man inet om de är psykos eller om de faktiskt tycker att man ser bra ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0