Stekaren

Jag och min kompis var ute på krogen och hade det riktigt trevligt och lyckat! Jag fann ett gammalt strul som jag strulade upp. Han var min så kallade Ultimate Dreamguy in all time. Men den här kvällen tappade jag hela den grejen och han blev bara en vanlig kille med ful skjorta. Fast det kom jag på när jag nyktrat till. Det vill säga efter vi strulat mot en vägg och en säkerhetsvakt sagt åt oss att sluta. Samt efter att vi strulat och gjort lite grejer på herrtoaletten. Fast vi hade inte sex och jag tog inte i hans k*k. Men alllt annat skedde där inne... Men sedan sa vi typ hejdå till varandra och skiljdes åt.

Jag och min kompis fiskade då upp några killar till en efterfest. Det blev helt plötsligt jag och min tjejkompis med sju stycken snygga killar födda mellan 87 och 90! Om ni inte haft efterfest med sju stycken killar är det definitivt någonting som ni ska göra någon gång!

Det var en där som fattade extra tycke för mig. vet inte vad jag gjorde för att flörta upp honom . Vi satt bredvid varandra på golvet först, han lutade sitt huvud mot mig och jag lutade min kropp mot hans kropp. Vi gick tillsammans ut och rökte en gång. Sedan satt jag i hans knä och hans hand "råkade" hamna innaför min klänning på mitt bröst... Jag fick frågan "Finns det någon skön säng här någonstans?" Jag är inte så dum så jag inte fattar vad han menade. Jag visar honom trappan ner till källaren, han kommer ner lite senare så att ingenting verkar misstänksamt för de andra. Sedan kör vi igång. Det var inte mycket förspel och han låg överst och skötte allting. Precis vad jag ville och behövde eftersom det var länge sedan sist.

Efteråt gick vi så oskyldigt vi kunde upp och tillbaka till vardagsrummet. Vi hade fixat till våra frisyrer och kläder och hoppades att det inte skulle märkas vad vi precis gjort. Men fick höra senare att vi blev avslöjade på att vi inte sa någonting och var tysta... så tänk på det nästa gång om ni vill låtsats som om ingenting har hänt, prata om någonting!

Omkring sju på morgonen var det bara jag och två av killarna vakna. Men jag och min stekare gick och la oss tillsammans. (Vi kallar honom stekare för att han hade halvlångt blont hår) Vi fann en madrass i samma rum där min tjejkompis och hennes ragg för kvällen låg och sov, vi smög in. Jag hade inte tänkt någonting mer än att bara sova, det var ju trots allt flera i rummet och jag var fortfarande nöjd sedan tidigare. Men han var igång igen och visste exakt vad han gjorde med min kropp. Jag hade svårt att säga nej. Han frågade först om vi bara kunde göra det med händerna, det sa jag nej till ifall de andra skulle höra och vakna av våra stön. Men när han började i alla fall tog jag inte bort handen. Kläder åkte av, till slut alla kläder.

Så... nu har jag haft sex i samma rum som en av mina närmsta vänner. Det kändes lite förbjudet men samtidigt spännande. Sex på platser eller situationer som man inte ska ha sex på är mera spännande än vanligt sex. Likaså med personer som man inte ska ha sex med.

Dagen efter var jag öm mellan benen och kände träningsvärk i låren. (Det kan ju visserligen vara ifrån dansgolvet men vet ju att jag inte dansade så mycket eftersom jag var upptagen med att strula på herrtoaletten...)

Kommentarer
Postat av: J

Hahahaha. asså ni borde höja standarden med stavnin och sånt, annars grym idé! har nog en del på lager.

2009-01-09 @ 00:51:11
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0