Spännis

Tja jag antar att alla har sett en eller alldeles för många spännisar under sina dagar..

Jag såg dock en extra ordinär.. hahaha...

Vi fick som en uppgift i skolan att betrakta killar.. bara för att sätta sig i betraktarperspektivet. Se hur de reagerar då de blir betraktade. Speciellt eftersom de är mest vi tjejer som alltid blir glodda på!!

Så jag sitter där på tåget.. ett säte ifrån och ser detta ganska så normala objekt..

Han har lite hiphop-stil. En grön t-shirt med ett konstigt graffiti mönster på.. han har dessutom matchande hörlurar vilket jag fann aningen lustigt.. han hade ljust hår och var ganska så muskulös eller med andra ord vältränad.. han har en keps som även den matchar t-shirten och hörlurarna..

Som ni märker kan jag ganska så beskrivligt tala om hur han såg ut eftersom jag betraktar honom ett längre tag..

Det tog honom en stund att märka att jag faktiskt satt och stirrade på honom.. jag trodde då att han skulle bli nervös eller något liknande oh kanske fråga vad jag höll på med..

Men NEJ.. där misstar jag mig...

Pöjken börjar spänna sig.. lite diskret i början men sen i slutändan ser man att han verkligen gör allt för att använda så många muskler som möjligt i armen varje gång han ska rätta till kepsen.. hahahahahah..

Jag höll på att börja gapskratta och som tur var skulle jag gå av då.. så jag kunde lite diskret glida ut och lämna den spännande killen i fred..

Stackarn måste ha fått träningsvärk så som han höll på att spänna sig i en kvart..

Det eh ganska så kul att de kan reagera så i en sådan situation.. så kul...

Några av de andra jag glodde på var inte lika roliga.. den ena fick något i ögat och började nästan gråta när han inte fick ut de... den tredje  kände jag oh han frågade ifall han hade något konstigt i håret eftersom jag så innerligt stirrat på honom..


Testa de någon gång när ni får tillfälle.. de är skit kul att se hur de reagerar..

//She's got the Look..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0