Sexy blond babe i Bondby

Under sommaren som nyss lidit mot sitt slut tillbringade jag några härliga jobbveckor på en restaurang i en stad några tågtimmar bot. Jag trivdes med mitt jobb bortsett från att jag dagligen fick ta emot diverse sexuella trakasserier, något som ofta hör till när man jobbar i ett kök med bara män (lantisar dessutom). Där var jag, ganska ensam och utlämnad som enda tjej i mina tajta svarta jobbbyxor i strech. Ett lätt byte att trakassera. Vid fler än ett tillfälle blev jag attackerad av munnar som jag fick väja för (det är så illa som det låter) och första dagen på mitt nya sommarjobb fick jag frågan om jag var kåt. Synd om mig? Inte särskilt, jag hade kul. Jag hade dem lindade runt mitt finger. Men nu kommer vi till den stora märkliga händelsen. Här var jag helt ensam med bara massa mansgrisar, men det fanns ett hopp. Nämligen Mr X. Han var min vän och vi hade jättekul. Det bästa med honom var att han BARA VERKADE VARA INTRESSERAD AV ATT VARA VÄNNER. Det verkade för mig till en början helt absurt med någon annat. Här hade jag hittat brushan i det där byhålan, en axel att luta huvudet mot som jag dessutom inte kände någon fysisk attraktion för. Jag hade dessutom dagarna innan träffat hans trevliga sambo som han nyss köpt hus med. Jag bör också tillägga att han var sju år äldre och med det i bakhuvudet verkade en romans utom ännu längre räckhåll. Veckan gick, sista dagen vi skulle arbeta tillsammans kom och här kommer också vändpunkten i den här historien. Håll i er. Vi var ensamma kvar, så när som på en annan arbetskollega utan IQ, på och skulle stänga stället. Någonstans där mitt i allt städande slog i alla fall någonting slint i min manlige väns huvud. En massa dirty talk började hoppa ur hans mun, fräcka förslag och triggande meningar. Kul, tänkte jag, ännu i tron om att han skämtade. Plötsligt är han där och kramas ganska närgånget och innan jag vet ordet av har han (snabbt som en jävel) varit där i min mun och snott saliv. OUPS! Vi hamnar på övervåningen och akten fortsätter med mer passion. OUPS igen! Självklart rycks jag med, dock ännu lite förvånad och chockad över vad som händer, och finner snart mig själv helt uppslukad av den här mannen. Det hela slutar ändå bara vid hångel och lite händer här och där men när jag tänker tillbaka på det så är jag fortfarande förvånad över att jag inte såg det komma. Hur kunde jag missa det liksom? Jag vet fortfarande inte om det i hans huvud var planerat eller om det bara var ett OUPS men tappar man inte lite förtroende för män här? Den här killen är ändå närmre 25, sambo med en vacker tjej, redo att bilda familj. Vad gick fel? Livskris? Eller är det helt enkelt så att jag har en ovanligt fast booty, omöjlig att motstå?

Kommentarer
Postat av: anki

ojoj =) gott nytt år =)

2008-12-31 @ 12:57:33
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: jennifer

gott nytt år på dig! hur ska du fira denna dag?

2008-12-31 @ 12:59:28
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0