Sexuella trakasserier per telefon

En kväll för ett bra tag sedan så ringde det en Kille till mig.
Klockan kan väl ha varit runt 00.00.
När jag svarar så säger han:
-Hej ***, Vill du ha kuk?
Jag bli aningen rädd eftersom jag inte har en aning om vem han är MEN han verkar veta vem JAG är.


Den mycket upprörda jag talar bryskt om för denne man att det vill jag då inte ha!
Kille trilskas såklart och fortsätter
-Jag vet att du vill ha kuk, visst vill du ha kuk!
-Jag kan visa hur det går till, du vill väl ha kuk!

killen fortsätter fast jag talar om för honom att jag absolut inte tänker ta i honom med tång ens.
-Men vet du inte vad Kuk är!? Vet du inte hur man GÖÖR!?

Jag ger upp och lägger på luren, några dagar senare får jag ett liknande samtal av samma kille. Men han insåg väl efter det att jag faktiskt inte ville ha... någonting ifrån honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0