Plastmugg

Ni vet de där riktiga fyllemisstagen? De man håller på att skämmas ihjäl för dagen efter...


Jag hade en sån kväll... En riktigt usel sådan...


Jag och en tjejkompis skulle till en fest som några av hennes klasskompisar höll. Vi förväntade oss inget speciellt av festen, så vi bestämde att om den var dålig så skulle vi supa oss aspackade för att överleva kvällen ;)

..

Det slutar med att vi dricker ett halvliter (outspädd) vodka var. Efter det lämnar vi festen tillsammans med två killkompisar till min kompis och går hem till en av killarna.


Väl hemma hos honom fortsätter vår "drickar-tävling" och vi börjar shotta ur korkar. Mycket underhållande...

Nu börjar det visa sig att min kompis inte tål så mycket mer, så efter en pizza däckar hon på en soffa.

En av killarna somnar även han strax efter, med min hand i sin. Det var alltså bara jag och en av killarna som var vakna - och där låg jag, lite halvt lost på hans säng.


Full som jag var, vaknade de djuriska känslorna i kroppen till liv och just då sket jag i att killen såg ut som ett öde värre en döden...


Då kommer vi till det lilla problemet. Egentligen är det inget problem; det visar sig vara ett faktum. Killen kan inte strula! Över huvudtaget, inte det minsta lilla! Som ni själva kan räkna ut så händer ingenting. Alls. Det var som att kyssa en plastmugg. Riktigt usel, skitdålig och tidernas bottennapp.


Plastmuggen var ett ord som jag har använde flitigt efter denna "upplevelse". Det slog mig att det kanske blev som det blev för att det var jag som var dålig - visst var jag full, men strula, det är något som jag faktiskt vet hur man gör. Till skillnad från honom...


Nästan det värsta av allt var att han hade flera porrkanaler inlagda som favoriter på sin TV. Stackarn, han har ju inget liv. Dessutom, trots att han uppenbarligen var en flitig porr-tittare, kunde han inget annat heller. När han skulle, ja ;), var det som om han klappade en hund. Detta var droppen, så jag drog upp min kompis och vi flydde huset, innan han fick för sig nåt annat.


Sen har jag fått stå ut med att min kompis nångång ibland säger "där kommer ju din kille", men nu i efterhand går det ju bara att skratta åt det. Fast kanske inte för honom - jag var full, men han var nykter; ändå var det han som var så fruktansvärt dålig!


Stackaren kommer nog aldrig få en tjej - jag tänker aldrig sympatistrula med honom igen!


/ Not all the way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0