Not all the way skriver:

Det e roligt att snacka om avtändande saker..

För vissa pöjkar lyckas minsann ibland.. Väldigt ofta..

Ibland är det lugnt och man kan lätt bortse ifrån deras misstag..

Men ibland eh de ta mig fan omöjligt...

Denna pöjk var jag hemma hos.. en pöjk ifrån samma skola och ett gäng vänner var med.... de börjar med att vi i stort sett bara snackar.. inget mer.... sen så blir jag trött och går ut och sätter mig i trapphuset..

Där eh de svalt och skönt och jag sitter där.. lite smått berusad och tänker på konstiga saker som man lätt kan tänka på när man eh full..

Så kommer pöjken ut för att kolla vart jag tog vägen..

Vi börjar strula.. vet inte riktigt hur de blev så.. Det bara kommer.. man vet inte riktigt hur de gick till eller vem som började..

Det eh ganska konstigt att man egentligen inte kan veta hur man började.. de bara kommer.. helt plötsligt..

Strula kunde han.. även om han verkade aningen stressad.. "hallåå låt mig hinna med.. inte hundra åttio!!"

Men de kunde jag undan se ifrån.. samt även faktumet att vi låg i en kallt trapphus precis utanför dörren.. lite små lodigt...

Så gör han misstag nummer två.. Han börjar precis som alla andra bröstfixerade män att klämma och peta. och man undrar vad det är som de egntligen håller på med..

Jag tycker inte de eh skönt.. kanske finns andra tjejer som tycker om att få brösten mosade av kalla händer.. Im not that girl...

Men eftersom nästan alla killar lyckas göra detta misstag... (Jag ska snart lära alla män att de eh dåligt och inte bekvämt.. men de blir en annan gång!!)...Så tänkte jag låta de passera...

Så kommer misstag nummer 3.. shiit assåå....Han börjar smeka mig längs insidan av benet.. "Inte mig emot"
 Men så börjar han typ såga i det.. Jag är seriös.. pöjken sätter sidan av handen mot insidan av låret och typ gnuggar den fram och tillbaka.. jag trodde seriöst att mitt ben skulle gå av eller att jag åtminstone skulle få skavsår..

Vad var de lixom.. trodde han att de var skönt, tyckte han att de var skönt.. vad fan tänkte han med..

Förlåt men jag är inget fan av motorsågsmassaken.. och detta var ingen höjdare.. Det är inte skönt att få en hand sågande mot benet.. speciellt inte vid de tillfället.. 

Jag typ reste mig direkt och typ.. "nu eh jag trött.. nu sover vi"

Den ursäkten funkar alltid.. Även om de blir lite små lack.. men men .. sånt eh livet..

Om någon försöker såga av mig benet får de fan ta skiten.. jag är mån om mina ben och de ska inte sågas av av första bästa man.. Hahaha...

Love this Blogg.. thanx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0