Minibrösten!

Senaste killen jag hade sex med tänkte jag berätta om. För att ni ska förstå tar jag det från början.

Det började med hångel på krogen. Jag hade raggat upp honom och det var jag som tog intiativet. Det var några händer här och där, men mycket fokus på min rumpa. Jag tänkte inte mer på det då utan hånglade på.

Han var lite mullig och det var som om han hade minibröst... när jag tog på hans bröstkorg kändes det som om han hade små bröst i storlek av typ pingisbollar! Aldrig känt på någon kille som har "minibröst".


Vi gick tillsammans när krogen stängt då hade vi hånglat i flera timmar och jag kände mig ganska trött i tungan till slut. Tänkte att det ändå skulle övergå från hångel till någonting mera, men det gjorde typ inte det. Det här är en som vill hångla under hela sexet! Samt ha stor fokus på min rumpa, han liksom knådade den mera än smekte den!! Jag fick till slut säga till honom att sluta klämma på den. Han liksom tog ena skinkan i ena handen och knådade, jag kände hur det liksom kom luft in mellan skinkorna! Vad är det liksom? Hur tänkte han där egentligen? Gick han på instinkt eller har han hört/läst/sett att tjejer ska tycka om det??


Men ingenting som inte har någonting gott med sig. Det här var en som visste sina grejer i de undre regionerna på en tjej... Han visste precis hur han skulle göra både med fingrar och tunga för att skicka mig till himmelriket. 

Men det finns mera att berätta! Om ni orkar läsa! 


Om man bortser från allt det om rumpan var det här en kille som visste hur man skulle göra innan och efter sexet. Han visste det här med förspel, att det inte bara handlar om att trycka in den fram och tillbaka och sen när han kommer är det klart. Det var mest fokus på mig än honom. Men det kunde nästan inte bli någonting efter eftersom det knappt blev någonting "mellan". Han verkade inte riktigt hitta hålet. Även om jag tog saken i egna händer kunde han inte hålla sig kvar och sedan hitta tillbaka.


Men jag blev nöjd till slut eftersom hela tiden ändå fokuserats på min njutning och brydde mig inte att vi egentligen inte haft sex på riktigt. Men jag undrar hur han tänker och hur han fungerar, vad var det som hände liksom? Var det här en kille som helt enkelt inte vet hur man har sex utan bara vet hur man tillfredsställer en kvinna eller var det någonting annat som var problemet? Eftersom vi inte har utvecklat det som är mellan oss till någonting mer så har jag inte behövt fråga honom vad som egentligen hände den natten mellan lakanen. Men man kan ju fortsätta att undra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0