Megaflirtaren

För ungefär ett år och 4 månader sedan så träffade jag på en kille.
På ett litet underligt ställe. Vi skulle kunna kalla det ett Läger. För i stora drag så är det som ett läger. Anyhow så träffade jag en pojke på detta läger och han var alldeles sådär gullig som man vill att de ska vara.
Han sa fina saker så som "Vilka otroliga ögon du har, så sjukt fina!"
Och "Du luktar så gott" eller "Ditt hår e det mjukaste jag någonsin kännt på"

Jag ville aldrig att lägret skulle ta slut. som in kan förstå.
Inget hände dock mer, Vi mös, kramades och han värmde mig när vi va utomhus och jag frös. Han pratade med mig och var allämänt nära hela lägret.
När lägret började lida mot sitt slut så undrade jag hur det kudne gått en vecka utan att han kysst mig. feg? försiktig? många förkalrignar fanns i mitt huvud.

Jag försöärade mig om att det skulle kunna utvecklats när vi kom hem ändå, han hade ju bett om telelfonnummer och allt.

Sista dagen på lägret, då vi höll på att packa ihop alla våra saker och var på väg hemmåt, får jag syn på Killen och en tjej, de håller handen.

Jag blir rätt förvånad och frågar en gemensam vän och hon säger att det är hans Flickvän! OJ WOW.
Han som var så närgången och mös, och kröp nära och sa alla de fina sakerna, Han som hade gett mig sin jacka och som hade flirtat okotrollerat. Alla hade sett det. Hur kunde han göra något sådant när FLICKVÄNNEN var på SAMMA läger!?

fortfarande undrar jag om jag var anledningen för att de gjorde slut 2 dagar senare. Antagligen. Men jag gav honom 1 månad att visa vad han gick för, men han kom aldrig längre än filmkväll och sena nätter på msn.


Kommentarer
Postat av: anki

vissa killar är knas..

2008-12-31 @ 13:02:57
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Har nu skrivit en årsresumé på min blogg, läs den gärna och gör gärna en egen årsresumé så jag får läsa det sen :)

2008-12-31 @ 13:04:00
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Moa

killar kan vara helt knäppa! :/

2008-12-31 @ 13:11:18
URL: http://moaboaloa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0