Manlig slampa, ett måste att undvika!

Killar killar killar, vad säger man. Det finns många av dom, ibland bra men ofta, vääääldigt ofta underliga eller rättare sagt psykons. Man undrar var de får sina idéer ifrån. Hahah jag menar "såga av nån benet" är väl inte populärt hos nån tjej, eller? Hahah


Hur som helst har jag också lyckats stöta på en underlig individ. Det var på stan, jag hade haft en schysst dag med min bok i nån park och det var dags att ta sig hem. På väg mot stationen blev jag stoppad. "SKA DU TA UT PENGAR!" skriker en kille desperat, bara för att få min uppmärksamhet. Eeeh nää tänker jag, jo visst på min vänstra sida fanns det en automat, men ingen jag skulle använda... Hur som helst slutar det med att han o jag byter nummer. Jag tänkte att han såg fräsch ut, välbyggd, lite mörk i hyn och äldre än jag, så varför inte =) (a just det, boxningstränare var han ju också)!

Efter att han frågat minst tusen gånger om jag vill komma över till honom och kolla på film (haha kolla på film, man är ju inte dum) så hamnade vi hemma hos mig. jag täntke att där kan jag ha mer kontroll över situationen. Men om det ändå hade varit så enkelt. Nu ska jag lista upp alla felen med denna s.k. date.


1. Killen såg inte alls ut som han hade gjort när han haffade mig på stan. På sig hade han en beige rutig bomullsskjorta och i skjortfickan hade han med sig en parfymflaska, ehm VARFÖR? Shorts hade han, korta sådana, sånna som går långt ovanför knäna...och en ful truckerkeps som han hade vänt bak o fram... Tanken var väl att visa så mkt hud som möjligt...


2. Jag hade glömt mina hemmanycklar i en kompis väska och gick därför iväg för att ringa henne. Jag kmr tillbaka och han hade hoppat in genom mitt sovrumsfönster och öppnat ytterdörren...


2. Han ber om att få låna toaletten, jag hör ett sprayljud och tro mig hela mitt hem luktade billig parfym.


3. Jag ringer ännu ett samtal och efter det går jag in i mitt vardagsrum och där sitter karln halvnaken!!! Halvnaken, han har alltså knäppt upp sin skjorta och har "come and get me baby-looken" Jag ignorerade...


4. Ja just det, han hade glömt filmen han skulle ha med sig...


Vi valde en film, noll fokus på den. Jag hade satt mig ca fyra platser bort från honom och när han märker att jag inte alls tänkte flytta på mig slänger han sig intill mig. Hjälp tänkte jag, men jag lät de gå förbi mig och försökte prata om filmen. Fast det var ju ointressant. Han började pussa på mig, längs halsen ner mot axel. Sånna där lätta pussar, nästan som att nån sitter och duttar saliv på en, bläää.


Han hade lovat mig massage tidigare och nu tänkte jag att detta var ett perfekt tillfälle att be om en. Baktanken var att jag skulle kunnea smsa en kompis och be henne ringa mig och om han satt bakom mig skulle han inte märka nått. Han hade ett stadigt grepp, men inte så värst imponerande, med tanke på att massage ingår i hans kunskapsområden som boxningstränare. Hans knådande händer rörde sig upp och ner längs ryggen och vips så är dom där! På brösten...asså vad är grejen med allt rattande?! Man blir tokig.


Jag förklarade att det tyvärr inte var mig grej, men han envisades om att fortsätta, men då vart på andra ställen, jag vet inte hur, men rumpan blev inte oknådad. Men det var flera saker som jag inte förstod mig på. Hur han lyckades få ner min gylf utan att jag märkt nått och jag gjorde tabben att ha på mig byxor med hål i skrevet, för dit hittade han ocskå. Jag var väl allt för inne på filmen, eller inte. Men jag försökte..och samtidigt som han skulle bekanta sig med min kropp berättade han om "våra" framtidsplaner, typ att vårt barn skulle heta lexie och att han skulle skämma bort oss och att han på fullaste allvar trodde att det var jag och han. Hjälp! Andnöd!


Haha men killen som jag mötte upp tidigare med det goda självförtroendet började sakta men säkert försvinna. Efter att han överröst mig med komplimanger men inte fått nån tillbaka kollade han ner på sin fina bringa och lite nedstämd och frågade vad jag tyckte om honom. En fråga som inte blev besvarad med ord utan snarare i handling, dvs att jag ignorerade honom


För att bli av med honom så hade jag ordnat en plan, jag hade under träffen haft kontakt med en del vänner. Det blev den klassiska: En tjejkompis ringer och säger att hon har gjort slut med sin pojkvän och att hon behöver en NU! Jag säger som det "är" och får ut honom efter en fiiin låång halvtimme.


Efter att vi skiljs åt tar jag upp min mobil och ska messa min vän i nöd och vill berätta om min lättnad."JAG ÄR FRI!" Hade jag skrivit. Lycka lycka lycka, tills jag insåg att jag hade skickat messet till hahah HONOM

Ja vad säger man, killen var ju heelt ute och cykla, jag menar vem vill ha en manlig slampa, som bryter sig in i ens hem och börja planera bröllop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0