En gång... ingen gång!

Alla har ju hört uttrycket.. en gång .. ingen gång..

Dock så lyckas jag nästan aldirg följa det!!

Jag har den här förbannade sjukdommen som gör att de alltid lyckas bli en andra gång.. med kanske ett halvårs mellan rum...

DE jobbiga är att man säger till sig själv.. gör inte om det där.. de är inte smart..

sen några månader senare så sitter man där igen och då är de ju lite sent att ändra sig..

Min lilla exident med en kille hände itne bara en gång för mycket.. utan 3...

Jag går i samma skola som honom och känner därför att nån relation eller något i närheten av närkontakt inte är något att eftersträva-..

Första gången var under min absolut första fylla... oh då kan jag faktiskt ursäkta mig med att jag var grymt borta och inte riktigt tänkte på vad jag gjorde..

Men just dagen efter då tanken slog mig så vart de bara.. FAN I HELVETET.. de var väll jävligt onödigt.. Dock så var pojken inte heller någon som tyckte att de skulle bli offentligt-... så vi låtsades om inget.. fortsatte vara grymt sarkastiska oh små elaka mot varandra..

Sen så lyckades de bli en andra gång... (bye the way, killen ser grymt bra ut.. så de var mest de psykiska att de itne var så smart eftersom vi skulle se varandra varje dag i skolan.. som gjorde att de inte var en bra ide)

Denna andra gång var oxo pga fyllan.. då vi var på en hemma fest.. vi slutar kvällen i en liten skrubb liknande hörn... dock så eh jag fortfarnade lite smart oh en en gång nekar till sex..

Men sen blir det en tredje gång.. Då var de bara.. Fan vad händer.. Sluta dricka i hans närvaro så slipper vi detta... roliga var att jag under kvällen nämner att jag itne tror på "tredje gången gillt" oh vi gapskrattar åt att de faktiskt eh lite små roligt att vi lyckats tre gånger ... fast vi båda har velat undvika det...

Vad är det egentligen som gör att man drar sig till att göra vissa saker.. när man vet att man egentligen itne borde...

Är det bara jag som alltid lyckas göra repriser på killar som man sagt att de bara ska hända en gång oh aldirg mer..

Eller så är det jag som faller för "the bad boys"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0