En annan typ av raggare

Åååh jag hade en sån perfekt tjejdag för mig själv. Satt hos frissan på semstern och fick både hår och fötter ompysslade. Den som gjorde pedikyren var en man. Tidigare hade han fixat och donat med en medelålderskivnnas fötter. Mig gav han en så kallad special treatment, men damen brevid hade inte fått en sånn. Det var lite vårdande massage, jätteunderligt tyckte jag. Kvinnan klagade och fick sig en massage hon med. Killen såg besviken ut, men han såg till att ha kontakt med mig ändå.


Han säger en del kommentarer till mig, som helt klart tyder på att han är intresserad. Där satt jag och hade min lilla girlytime och så får jag ragg på det, helt oväntat. Jag var ju där för att fräscha till mitt utseende. Först höll han det hela på en godkänd nivå, men byter sakta men (o)säkert taktik eller vad jag nu ska kalla det. Strategin gick ut på att kritisera  mig, att jag tex borde ha finare ögonbryn. Herregud, han är inte sann tänkte jag! Men ändå skulle han bjuda mig på en massa saker, det fanns en som gick dörr till dörr och sålde snacks och det tyckte pedikören att jag skulle ha...


När jag var färdig med mitt tog jag min handväska och gick mot dörren. Jag förstår inte hur han tänkte eller vad han själv tyckte om sin insatts. Killen  som just hade filat mina hälar och kiritserat mina ögonbryn och gjort ett frösökt till att göda mig, trodde att han hade halva inne när han ber om att få mitt nummer.


Men icke! Denna typ av raggare fick inte mitt nummer. Fast frisörerna var glada. De fick allt käk han hade köpt mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0