Drömprinsen

Ibland händer det att man ser sin drömkille,
på någon vanligt ställe som bussen, tåget eller gatan.
En riktigt het snubbe, den hetaste ni någonsin sett. Right?

För något år sedan såg jag den killen.
Den snyggaste någonsin,  underbaraste, finaste, hetaste och sexigaste!
Ja, ni  kanske förstår..
Han satt på pendeltåget, ett säte bort.
Tåget var rätt fullsatt och jag kunde stirra drömande utan att han märktet.

Han satt där och var cool och jag memorerade varje liten rörelse han gjorde.
Han satt och blippade med telefonen och när han sedan stoppade ner telefonen i fickan så tog han upp handen.
Alla hans rörelser gick som i slowmotion, kanske för att jag var i ett drömmande stadium som jag aldrig vart i förut.

När hans hand börjar röra sig upp emot huvudet så ser det ut som han ska dra den genom håret; här tar dock drömmen SLUT,
Hans hand är inte alls påväg emot hans underbara tjocka hår.
Handen dras ihop så att bara pekfingret står ut och pekfingret går misstänksamt emot en helt annan riktning.
Emot hans näsa! Plopp så sitter fingret mitt i ena hans näsborre och gräver runt, precis som att han letar efter en skatt...

Min dröm slogs i spillror och resten av resan gjorde synen av honom mig bara äcklad! Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0