Dirty talk?

Jag dejtade en kille för nåt år sen. Vår relation bestod i princip bara av sex.

Efter några månader av ganska bra sex började den här killen köra med en ny grej, nämligen dirty talk. Något jag inte hade något emot - i början. Killen hade två olika monologer han växlade mellan. Den första var på engelska och gav mig stora porr-vibbar och lät ungefär såhär:

- Ooh, baby, you got that right!

- Ooh baby, come to papa!  

Några gånger drog han också en textrad ur 50 cent's låt Candyshop;

- I'll let you lick the lollipop!


Andra varianten var på svenska;

- Vill du ha kuken, vill du ha den?

- Här kommer kuken min!

- Nu fick du KUK, (skrek!) va?!




Behöver jag säga att jag slutade höra av mig kort efter att han började med "snacket"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0