Den som inte ville sluta

Jag var på krogen och träffade en kille. Jag följde med honom hem och vi båda visste ju vad det innebar, även ni. Så vi börjar och ja allt var bra och så vidare. Efter kanske två timmar eller vad det nu var blev jag trött, klockan var ju ändå runt fyra på morgonen. Men killen ville inte sluta. Även om jag puttade bort honom och vände mig om började han att jucka emot min rumpa! Jag fick säga till honom, skälla på honom och putta bort honom flera gånger! Han ville liksom inte sluta.

Till slut när jag låtsades sova slutade han. Jag somnar på riktigt. Jag vaknar av att sängen rörde på sig.. killen ligger och runkar sig själv! Verkligen en kåtbock. Han gör det inte bara en gång utan flera gånger, om och om igen. Hur många gånger tänkte han hålla på egentligen. Till slut somnade han i alla fall. Jag med. Jag vaknar av att han är uppe och sitter och spelar tv-spel... Senare går jag till tåget och åker hem. Vi har inte hörts av efter det här.

En del killar kan verkligen inte få nog av sex...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0