Den som inte gav upp!

- Du ska bemöta mig korrekt!

- Va?! Om inte du kan ta att jag umgås med mina vänner kan du dra!

- Jag bad dig göra detsamma!

Ja, så var det ju slut på den diskussionen. Killens nummer är sen dess raderat. Men mitt nummer behöll han minst tre månader efter och inget säger att han inte gör det än..Vad fan är det??


 Följande sms ramlar in:

- Möt upp mig på Arlanda i morgon

Inget svar

-Tack för att du mötte upp mig igår!

Inget svar och NEJ jag skulle aldrig möta upp honom nånstans

-Såg dig och din familj på stan nyss

Inget svar

- Flåååås flåååås

- Nån där?

- FLÅÅS FLÅÅS

Slänger på luren

- Jag saknar dig

Inget svar

- Jag hoppas allt är bra med dig.

Eee gissa vad! INGET JÄVLA SVAR

Jag fattar inte grejen. han bad mig att dra, men ändå stalkar han mig typ 2-3 månader sneare, utan respons 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0