den lugna och oskyldiga

Det har varit ganska mycket babbel om att man ska hitta den snälla

och dessutom oskyldiga killen som inte skulle krossa ditt hjräta för 10 miljoner spänn..

Men Dessa små oskyldiga objekt är inte alltid de bästa valet!!

Jag gjorde en hel mäng nitar under en och samma kväll då jag träffar denna söta, charmiga kille, som är ytterst trevlig och rolig...

Istället för mitt vanliga badboy kap som jag brukar fixa till mig så blev kvällens grabb denna lilla skapelse!! Okey han var ett år äldre.. men mentalt liten .. enligt mig!!

Nit 1 Jag börjar dansa med killen, och man kan inte precis säga att han har någon koll på vad han håller på med...

Nit 2 Jag börjar strula med denna vilsna bortkommna pojke som i och försig är generös och bjuder på dricka.

Nit 3 Jag får av någon konstig anledning för mig att fråga ifall han vill följa med mig hem. Varför???? I don't fucking know!!

Nit 4 Han följer med hem och han är fortfarande trevlig och snäll, och man kan ha en fullt begriplig oegoistisk konversation med honom utan att allt handlar om "hans liv"

Nit 5 Vi delar säng och jag säger bara NEJ.. tänker inte gå djupare in i det hela.. bara NEJ... ni förstår!

Nit 6 Vaknar på morgonen och får en enorm chock över att det ligger en flinande sovande kille enbit ifrån än i sängen. varför le i sömnen??

Nit 7 av någon konstig anledning så är han extra känslig.. och har lyckats få sugmärken på halsen. vilket han kommenterar livligt...

Nit 8 Han tro det eller ej fotograferar sina sugmärken ett flertal gånger. vid det laget har jag hoppat av tåget och sagt att jag ringer honom.. tror det tog ett tag för honom att inse att jag inte hade hans nummer.. Men who cares??? kanske han!


Visst han aksnke aldrig skulle svika mig eller vara elak.. men jag är hellre en sån som har kul så länge det varar tills man blir sårad och blöder som en slacktad hund. än att ha en dräggalnde gycke bredvid mig som är mig trogen till döden..

Men det är jag..  jag ska bara hitta rätta nördiga charmiga kille nästa gång.. :P


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärs blogg. Jag har nyss postat en ny teckning. Kommer även snart att trycka upp t-shirts. Har fler porträtt på min hemsida: www.emmadammdrawings.se

Gott nytt år!!

2008-12-31 @ 13:10:25
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0