den hemska veckan!

Ni vet alla vilken specifika vecka det är som jag syftar på..

Den förödande veckan som kommer en gång i månaden..

Som gör att ansiktet ser ut som ett mindre vulkanlandskap, magen är i krig med resten av kroppen och humöret eh på TOPP!!

Denna vecka går under många vackra/ urfåniga namn!!

Nu kommer då killen in i bilden!!

Det är på en fest och jag har då allmänt "varit" med killen underkvällen...

Nu ska folk sova..

Och som de flesta killar tänker, när de ska ligga ensamma med en tjej  bland lakanen i en säng, alldeles nära, känna värmen av den andras kropp oh de lugna andetagen..

Tjaa.. de tänker inte på att sova iallafall!!!

Så jag säger ganska så rätt fram att jag har mens och därför inte eh det minsta intresserad av att ha honom någonstans i närheten av den zonen!

De brukar i de flesta fall få killar att springa hals över huvud ut ur rummet och till andra sidan av occeanen..

Blod eh så läskigt! när det innebär INGET sex..

Men denna man.. Ja han börjar mala på en massa..

"Ja, jag kan ju förstå att vissa tjejer känner sig lite osäkra under "lingonveckan"... Att de inte känner sig så snygga när de är i just den "perioden".. (Oh han forsätter att mala på i säker 15 minuter och hittar alla möjliga olika sätt att säga mens utan att egentligen använda det ordet!!

Inte så speciellt fin känslig som jag eh så säger jag:

"Så kan det vara.. men ja har mens oh vill därför itne ha sex!" End of discussion.. trodde jag..

"Jo fast tekniskt sätt så eh kvinnan mycker mer mottaglig när hon har "den veckan" för då får de atomatiskt skönare sex.. blablablabla.."

Hallåå.. vem är han.. har jag träffat någon sexuallkunskapslärare som råkar veta allt om hur just min mens påverkar mig??? Eller så är han antagligen egentligen en tjej eftersom han vet precis hur man känner sig när man är i "den perioden"

Har män så fruktansvärt svårt med att bara sova bredvid en.. bara ha handen runt en och kanske massera en lite försiktigt..

Tydligen för de ska minsann vara everywere, on those places you dont want them to be..  Slutligen så blir de den där vända sig demostrativt om och skita i personen helt och hållet..

Då hör jag "Så du har PMS oxo eller?"

Jag funderade allvarligt på att slå in honom i väggen, men istället så tyckte jag bara synd om honom, stackarn kan inte få många vettiga nyktra tjejer i säng och sen somnade jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0