Bad guy... och just wrong guy?!

Vad eh de med oss kvinnor (ja, jag ser mig själv som kvinna)

Vad är det med oss och dra sig till the bad guys.. eller rent ut sagt de killar som man inte ska dra sig till.

Det här kanske inte precis har något med hur killarna har betett sig..

men jag tycker fortfarande att det är ett ganska så passande inlägg...

Jag är expert på att ta den killen som dissar mest, som tror att han eh så överlägsen, som gärna både snusar, röker och det skulle inte chocka mig om han knarkar eller stjäl bilar eller misshandlar folk..

nej men så illa är det inte..

Men kunde vara..

Jag vet att de flesta kan se sig själva i det här..

Vem är det som i praktiken letar efter den snälla, vänliga, förstårliga, lite små tråkiga killen som pluggar och är hemma på helgerna???

Han är din bästa vän, inte din kille...

Alla vill ha Mr vältränad, snygg, festande, gärna med erfarenhet, coola vänner and so on! The dangerous guy... som tar dig på äventyr, inte läser läxor med dig..


Jag är då expert på att hitta dessa..

olyckligtvis..

Jag träffade denna kille, det första han gjorde när han försökte stöta på mig var att kommentera mig rumpa... konstigt nog så lyckades han formulera det på ett sådant sätt att man blev helt galen, han lyckades verkligen charma en på tusen sätt, kommentera hur mcyket bättre man var än alla andra.. and so on (player med andra ord) som verkligen sa allt rätt. Lite små packad som man var tog man till sig allt, oh de kändes som om hela hans värld cirkulerade runt en...

Och så visar det sig att han eh ett riktigt as som bara ville få en i säng.. som spöar folk på gatan om de säger något dumt...

Varför dras man till dessa idioter..

Eh de inte bara dumt korkat.. men ändå så frestande..

Men ändå så gör vi kvinnor det..  (okey inte alla.. men nästan)

De flesta som är singlar i alla fall....

Varför kan inte de vara tvärtom... att vi letar efter den snälla killen som tar han om en?

Förlusten med de är att de roliga försvinner..

Och det vill vi ju INTE =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0