Alla vill till himmelen men ingen vill dö...

Ja för ca ett år sedan var jag med om den klassiska. Man träffar en kille, han är på och du följer bara med strömmen. Allt smsande kanske leder till vänskap eller kanske något mer ( om det nu så vill). Men! det visar sig senare att snubben har en flickvän...

Ja och dramat tar fart, väldigt oönskat från mitt håll. Han ljuger för sin tjej och säger att han aldrig flörtat med mig. Citerar ett mess "jag har en mental bild på hur du sover"  inte så vänskaplig, om jag får säga min mening. Flickvännen får utbrott och flyttar till USA. Lika bra! Det  visade sig att han höll på med flera andra brudar...

...ett år senare, får jag idag veta, att han tydligen ångrar sina handlingar. Han bad personen han erkände detta för att hälsa till mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0